Referenssit
Asiakasportaali

Lähtötilanne
Teleoperaattorin yritysasiakkaille tarjoaman itsepalvelukanavan pääkomponenttina on portaali, joka yhdistää taustalla olevat järjestelmät – ohjetietopankin, laitetietokantajärjestelmän sekä tiketti- ja tilaustietokannan. Tavoitteena palvelulle on lisätä käyttäjämääriä, tehostaa avun tarjoamista asiakkaalle ja näin parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Toteutus
Palvelu siirtyi Orangitin ylläpitoon keväällä 2019. Yhteistyön aikana olemme keskittyneet erityisesti pienkehitykseen, palvelun vakauden parantamiseen sekä modernien ohjelmistotyökalujen käyttöönottoon. Lisäksi olemme parantaneet kehitysympäristöä poistamalla tarpeen toimia asiakkaan tiloissa ja verkossa. Näin pystyimme lisäämään kehitystyön tueksi myös modernit CI/CD-ympäristöt.
Tulokset
Muutosten ansiosta pystytään nopeammin reagoimaan muuttuviin asiakastarpeisiin sekä toipumaan virhetilanteista. Alustan vaiheittainen modernisointi vie palvelun käyttäjäkokemusta oikeaan suuntaan ja auttaa asiakastamme saavuttamaan palvelulle asetettuja kasvutavoitteita
Tutustu myös näihin
Tukenanne koko ohjelmiston elinkaaren ajan
Huolehdimme

Huolehdimme ohjelmistojenne koodista. Järjestelmien on tärkeää toimia hyvin, jotta liiketoimintanne on sujuvaa.
Kehitämme

Tiedämme, että mikään ei ole yhtä varmaa kuin muutos. Autamme teitä kehittämään ohjelmistojanne, jotta ne palvelevat teitä saumattomasti nyt ja tulevaisuudessa.
Neuvomme

Autamme teitä siirtämään vaivattomasti ohjelmistonne jatkuvaan ylläpitoomme. Suunnittelemme yhdessä ylläpitomallin, joka palvelee teitä parhaalla mahdollisella tavalla. Olemme tukenanne ohjelmiston kaikissa elinkaaren vaiheissa – aina valmiina auttamaan!