Referenssit
Asiakasportaali
Lähtötilanne
Teleoperaattorin yritysasiakkaille tarjoaman itsepalvelukanavan pääkomponenttina on portaali, joka yhdistää taustalla olevat järjestelmät – ohjetietopankin, laitetietokantajärjestelmän sekä tiketti- ja tilaustietokannan. Tavoitteena palvelulle on lisätä käyttäjämääriä, tehostaa avun tarjoamista asiakkaalle ja näin parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Toteutus
Palvelu siirtyi Orangitin ylläpitoon keväällä 2019. Yhteistyön aikana olemme keskittyneet erityisesti pienkehitykseen, palvelun vakauden parantamiseen sekä modernien ohjelmistotyökalujen käyttöönottoon. Lisäksi olemme parantaneet kehitysympäristöä poistamalla tarpeen toimia asiakkaan tiloissa ja verkossa. Näin pystyimme lisäämään kehitystyön tueksi myös modernit CI/CD-ympäristöt.
Tulokset
Muutosten ansiosta pystytään nopeammin reagoimaan muuttuviin asiakastarpeisiin sekä toipumaan virhetilanteista. Alustan vaiheittainen modernisointi vie palvelun käyttäjäkokemusta oikeaan suuntaan ja auttaa asiakastamme saavuttamaan palvelulle asetettuja kasvutavoitteita
Tutustu myös näihin
Baronan digitaaliset palvelut
Baronalla ja sen eri liiketoiminnoilla on useita räätälöityjä digitaalisia palveluita joko Baronan sisäisten sidosryhmien tai suoraan Baronan asiakkaiden käytössä.
Business Joensuun tilahakupalvelu
Tilahaku on Business Joensuun tarjoama palvelu yrityksille liiketilojen etsintään Joensuun seudulla.
Haluatko kuulla lisää?
Tukenanne koko ohjelmiston elinkaaren ajan
Huolehdimme
Huolehdimme ohjelmistojenne koodista. Järjestelmien on tärkeää toimia hyvin, jotta liiketoimintanne on sujuvaa.
Kehitämme
Tiedämme, että mikään ei ole yhtä varmaa kuin muutos. Autamme teitä kehittämään ohjelmistojanne, jotta ne palvelevat teitä saumattomasti nyt ja tulevaisuudessa.
Neuvomme
Autamme teitä siirtämään vaivattomasti ohjelmistonne jatkuvaan ylläpitoomme. Suunnittelemme yhdessä ylläpitomallin, joka palvelee teitä parhaalla mahdollisella tavalla. Olemme tukenanne ohjelmiston kaikissa elinkaaren vaiheissa – aina valmiina auttamaan!